Veelgestelde vragen en antwoorden

Wellicht heb je nog wat vragen voor je online een bestelling plaatst. Hieronder hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden verzameld.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt eenvoudig via de website een bestelling plaatsen. Bij elk product heeft u de mogelijkheid om deze in de winkelmand te plaatsen. Vervolgens gaat u vanzelf naar de pagina om de gewenste producten te controleren, uw gegevens in te vullen en te betalen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dat is simpel. U belt ons dan even op 026-882 1393 of u stuurt een e-mail naar verkoopbinnendienst@atagbenelux.com.

Ik wil het afleveradres wijzigen. Hoe doe ik dat?

Geen probleem. In dat geval belt u 026-882 1393 of mailt u naar verkoopbinnendienst@atagbenelux.com om de wijziging van het afleveradres door te geven.

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen doet u eenvoudig via iDEAL of creditcard.

Ontvang ik ook een factuur?

Ja zeker. Wij sturen de factuur naar uw e-mailadres.

Hoe werkt de bezorging aan huis?

Uw bestelling leveren wij op de eerste drempel. Dat kan uw voordeur of achterdeur zijn.

Kan ik mijn bestelling dezelfde dag ontvangen?

Hoe graag we ook zouden willen: dit is helaas niet mogelijk. De vervoerder neemt contact met u op om een passende bezorgafspraak te maken.

Kan ik een specifiek bezorgmoment kiezen?

De vervoerder zal een afspraak met u inplannen. Het bezorgmoment dat uw voorkeur heeft overlegt u dan natuurlijk gerust met de vervoerder.

Hangen jullie mijn nieuwe televisie op?

Wij zorgen dat uw nieuwe televisie netjes aan uw deur wordt afgeleverd. Het ophangen/plaatsen/installeren doen wij niet. Mocht u hier toch hulp bij nodig hebben, dan verzoeken wij u om een lokale partij in te schakelen die dit vakkundig voor u verzorgt.

Hoe kan ik me voorbereiden op de bezorging van mijn televisie?

Geen zorgen, hiervoor bellen we u voorafgaand aan de bezorging. Dan nemen we rustig de stappen door.

Installeren jullie mijn nieuwe televisie?

Dat doen wij niet, maar uw Hisense televisie én de installatiehandleiding zijn zo gemaakt dat installatie via eenvoudig te volgen (en grotendeels automatische) stappen verloopt.

Nemen jullie mijn oude televisie gratis mee?

Wij nemen uw oude televisie niet mee en dus adviseren we u om deze kosteloos in te leveren bij uw gemeente.

Welke retourmogelijkheden heb ik?

Mocht u uw nieuwe televisie willen retourneren dan meldt u dat telefonisch via 026-882 1393 of per e-mail aan verkoopbinnendienst@atagbenelux.com. Dan zullen we uw retourmelding snel in behandeling nemen en zorgvuldig beoordelen.

Let op: voor een retour dient uw aankoop compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking te zijn.

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Neemt u dan gerust contact met ons op. Dat kan telefonisch via 026-882 1393 of per e-mail aan verkoopbinnendienst@atagbenelux.com. U krijgt dan een retournummer voor uw retourzending.

Let op: voor een retour dient uw aankoop compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking te zijn.

Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?

Nee hoor, de kosten voor het retourneren zijn voor onze rekening.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Binnen 10 dagen.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Wij geven tot wel 5 jaar garantie op al onze producten. Hiervoor dient u uw product binnen drie maanden na aankoop te registreren. We verlengen dan de standaard 2 jaar garantie tot maar liefst 5 jaar. Een veilig gevoel!

Wat zijn de garantievoorwaarden?