Informatie naar aanleiding van het coronavirus

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Hisense neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en nemen maatregelen om de gezondheid van jou en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.

Wanneer een servicemonteur voor een reparatieverzoek bij je op bezoek komt zal hij daarom geen handen schudden. Wij verzoeken je onze monteur alleen (dus zonder jezelf of huisgenoten) zijn werkzaamheden in de betreffende ruimte uit te laten voeren. Indien dit niet mogelijk is verzoeken wij je minimaal 3 meter afstand te bewaren. Wij vinden het belangrijk dat onze monteurs bij aankomst en vertrek hun handen wassen met water en zeep. Daar waar handwassen niet mogelijk is maken onze monteurs gebruik van desinfecterende handgel.

We zouden het op prijs stellen als je ook de nodige maatregelen kunt nemen. We willen je vragen om aan onze monteurs de faciliteiten beschikbaar te stellen om de handen te wassen met water en zeep en de handen af te drogen met papier of een schone handdoek. Als je denkt dat de situatie bij je thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op: voor Nederland 088-8821821 en voor België 053-804536. We kunnen dan met je overleggen of een servicebezoek door kan gaan of verzet moet worden naar een later tijdstip.

Bij voorbaat onze excuses voor elk ongemak dat je mocht ondervinden. Wij vertrouwen op je begrip.

Hisense Service

Hisense producten staan bekend om hun goede kwaliteit. Ze worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid geproduceerd. Dat geeft een vertrouwd gevoel.

Heb je vragen over je Hisense product? Neem dan contact op met Hisense Service. Dit kan telefonisch of via onderstaand contactformulier.

Tel.: 088 – 8821804
U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 16.30 uur.

Waarschuwing: In Nederland kan het voorkomen dat Hisense audiovisuele apparatuur aangeboden wordt door niet-officiële dealers welke afkomstig is uit parallelimport. Deze apparatuur beschikt niet over de juiste certificering(en) voor de Nederlandse netwerken. Alleen van apparatuur die is verkregen via ons officiële dealerkanaal kan ATAG Benelux de goede werking garanderen.

Hisense 5 jaar garantie

Op je Hisense apparaat zit standaard 2 jaar garantie. Als je jouw apparaat registreert ontvang je van ons 3 jaar extra garantie. Zo krijg je maar liefst 5 jaar garantie! Dat geeft een veilig gevoel.

Je dient je apparaat binnen drie maanden na de aankoopdatum te registreren.

Handleidingen

Op zoek naar een handleiding? Deze hebben we verzameld op de Downloads-pagina.