Hisense logo

Hisense importeur Benelux

Quantis Electronics B.V.
Vaalserbergweg 317
5628 CH Eindhoven

Helpdesk:
service@quantiselectronics.com
+31 085 500 0402

Wat vinden klanten van onze service?

5 sterren
100%
4 sterren
0%
3 sterren
0%
2 sterren
0%
1 ster
0%

Hisense Service

Hisense producten staan bekend om hun goede kwaliteit. Ze worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid geproduceerd. Dat geeft een vertrouwd gevoel.

Heb je vragen over je Hisense product dan kun je contact opnemen met de helpdesk van onze service-afdeling. Zij zitten klaar om je te helpen.
Ook als je product defect is kun je contact opnemen met onze helpdesk. We gaan samen met je bekijken hoe we het probleem zo snel mogelijk op kunnen lossen. Voor koel-vriescombinaties geldt dat we deze bij je thuis komen repareren. Uiteraard kun je ook contact opnemen met de winkel waar je het product gekocht hebt.

Je kunt ook altijd onderstaand formulier invullen en opsturen. We zullen dit zo snel mogelijk beantwoorden.

Helpdesk:
Tel.: 085-5000402
Email: service@quantiselectronics.com

Hisense service is op werkdagen bereikbaar van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur.

Op je Hisense product is een garantieperiode van 24 maanden na aankoop, van toepassing. Je dient, door middel van een aankoopbewijs, de datum van aankoop aan te tonen. Indien je product defect raakt buiten de garantieperiode ontvang je van ons eerst een prijsopgave voor de reparatie. Zo weet je altijd vooraf wat de kosten voor reparatie zijn. Heb je een Hisense product dat niet door Quantis Electronics B.V. is geïmporteerd, dan dien je je voor de garantievergoeding te wenden tot je leverancier.

4 jaar garantie Hisense televisies

Op een aantal van onze televisies ontvang je geen 2 maar 4 jaar garantie. Om hiervan gebruik te maken vragen we je om jouw televisie te registreren via onze website. Je ontvangt dan een garantiecertificaat dat je moet overleggen als je gebruik wil maken van de verlengde garantie.

De volgende televisies komen in aanmerking voor 4 jaar garantie:
N6800/NL ULED TV – U7A/NL ULED TV – A6550/NL UHD TV  – A6500/NL UHD TV

5 jaar garantie Hisense koel-vriescombinaties en Hisense wasmachines

Op een aantal van onze koel-vriescombinaties en wasmachines ontvang je geen 2 maar 5 jaar garantie. Om hiervan gebruik te maken vragen we je om jouw product te registreren via onze website. Je ontvangt dan een garantiecertificaat dat je moet overleggen als je gebruik wil maken van de verlengde garantie.

De volgende koel-vriescombinaties komen in aanmerking voor 5 jaar garantie:
RS694 – RS694N4TF2 Black Steel Look – RS695 – RS670 – RQ562 – RF528 – RB400 – RB406 – RB438 – RB468 – RB371 – RIB312 – FCN312 Black RVS – RF715

De volgende wasmachines komen in aanmerking voor 5 jaar garantie:
WFEH9014V – WFBL7014

Gebruiksaanwijzingen Hisense televisies

Gebruiksaanwijzingen Hisense koel-vriescombinaties

Gebruiksaanwijzingen Hisense wasmachines

Gebruiksaanwijzingen Hisense smartphones

Veel gestelde vragen

Probleem: Hisense WDBL1014V  HISENSE WASH/DRY 10 kg./7kg
Water wordt niet goed afgevoerd, foutcode F03

De oorzaak voor dit probleem is een verstopt waterpomp filter door ophoping van stof en pluizen tijdens het droogproces. Dit probleem is relatief makkelijk op te lossen.

>>Lees/Download de service informatie<<

Wat vinden klanten van onze service?

Op de hoogte blijven van het laatste Hisense nieuws?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief