Hisense logo

Hisense

Impact 83
6921 RZ Duiven

Tel.: 088 – 8821804

Informatie naar aanleiding van het coronavirus

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Hisense neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en nemen maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.

Wanneer een servicemonteur voor een reparatieverzoek bij u op bezoek komt zal hij daarom geen handen schudden. Wij verzoeken u onze monteur alleen (dus zonder u of huisgenoten) zijn werkzaamheden in de betreffende ruimte uit te laten voeren. Indien dit niet mogelijk is verzoeken wij u minimaal 3 meter afstand te bewaren. Wij vinden het belangrijk dat onze monteurs bij aankomst en vertrek hun handen wassen met water en zeep. Daar waar handwassen niet mogelijk Is maken onze monteurs gebruik van desinfecterende handgel.

We zouden het op prijs stellen als u ook de nodige maatregelen kunt nemen. We willen u vragen om aan onze monteurs de faciliteiten beschikbaar te stellen om de handen te wassen met water en zeep en de handen af te drogen met papier of een schone handdoek. Als u denkt dat de situatie bij u thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op: voor Nederland 088-8821821 en voor België 053-804536. We kunnen dan met u overleggen of een servicebezoek door kan gaan of verzet moet worden naar een later tijdstip.

Bij voorbaat onze excuses voor elk ongemak dat u mocht ondervinden. Wij vertrouwen op uw begrip.

Hisense Service

Hisense producten staan bekend om hun goede kwaliteit. Ze worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid geproduceerd. Dat geeft een vertrouwd gevoel.

Heb je vragen over je Hisense product? Neem dan contact op met Hisense Service. Dit kan telefonisch of via onderstaand contactformulier.

Tel.: 088 – 8821804
U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 uur tot 16.30 uur.

Neem contact met ons op

5 jaar garantie Hisense televisies

Op een aantal van onze televisies ontvang je geen 2 maar 5 jaar garantie. Om hiervan gebruik te maken vragen we je om jouw televisie te registreren via onze website. Je ontvangt dan een garantiecertificaat dat je moet overleggen als je gebruik wil maken van de verlengde garantie.

Waarschuwing

In Nederland kan het voorkomen dat Hisense audiovisuele apparatuur aangeboden wordt door niet-officiële dealers welke afkomstig is uit parallelimport. Deze apparatuur beschikt niet over de juiste certificering(en) voor de Nederlandse netwerken. Alleen van apparatuur die is verkregen via ons officiële dealerkanaal kan ATAG Benelux de goede werking garanderen.

Onze uitgebreide garantievoorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op toestellen die zijn verkregen via onze officiële dealers.

5 jaar garantie Hisense koel-vriescombinaties en Hisense wasmachines

Op een aantal van onze koel-vriescombinaties en wasmachines ontvang je geen 2 maar 5 jaar garantie. Om hiervan gebruik te maken vragen we je om jouw product te registreren via onze website. Je ontvangt dan een garantiecertificaat dat je moet overleggen als je gebruik wil maken van de verlengde garantie.

De volgende koel-vriescombinaties komen in aanmerking voor 5 jaar garantie:
RS694 – RS694N4TF2 Black Steel Look – RS695 – RS670 – RQ562 – RF528 – RB400 – RB406 – RB438 – RB468 – RB371 – RIB312 – FCN312 Black RVS – RF715

De volgende wasmachines komen in aanmerking voor 5 jaar garantie:
WFEH9014V – WFBL7014

Gebruiksaanwijzingen Hisense televisies

Gebruiksaanwijzingen Hisense koel-vriescombinaties

Gebruiksaanwijzingen Hisense wasmachines

Veel gestelde vragen

Tip: Je Hisense Televisie bedienen met de afstandsbediening van een KPN/Telfort/XS4All decoder

Met de afstandsbediening type D3 van KPN/Telfort/XS4ALL kun je de Hisense TV bedienen. Je moet hiervoor de code 9189 invoeren op de afstandsbediening van je decoder. Hoe je dat moet doen lees je in onze blog.

>>Uitleg instellen afstandsbediening KPN/Telfort/XS4ALL<<

Wat vinden klanten van onze service?